Tuesday, April 4, 2017

E45-0: Feedback Latihan Menulis Oleh Pn Masayu





Teks: Nor Azian Binti Jamil
Gambar: Koleksi Peribadi
azian@draz.my


Minat mendalam terhadap bidang penulisan membawa saya untuk bertemu dengan ramai tenaga pengajar termasuklah Pn Masayu.

Di zaman Facebook ini, saya disarankan oleh rakan-rakan tentang kelas penulisan yang dianjurkan Pn Masayu. 

Saya merupakan peserta bulan Mac. Kami diminta untuk menghasilkan penulisan dalam tempoh 20 hari. 

Kelas yang santai dan membantu mengenalpasti kekuatan diri kita berdasarkan 8 soalan temubual yang diberikan pada awal sesi kelas. 

Alhamdulillah, dengan latihan tersebut, ia membantu saya menghasilkan beberapa catatan pengalaman peribadi sepanjang terlibat di dalam dunia keusahawanan ini.

Semoga catatan saya memberi manfaat buat anda sebagai pembaca.


No comments:

Post a Comment